اصرارش به دیدن سریالی جدید..مقاوتم.. اصرار.. تا اونجا که پسورد اکانت تاینیزش رو داد تا از اکانتش دانلود کنم..

The affair

و نشد بهش بگم نمی خوام! باید زن باشی، باید عاشق باشی، باید ترسیده باشی، باید.. باید.. تا بفهمی حتی اسم این سریال هم دردناکِ. باید زن باشی تا بفهمی مغز استخونت هم درد می گیره حتی از دیدن خیانتِ مردی به زنی که ندیدیش، که یه کرکترِ، که حتی وجود نداره.. اَفِیر.. 
فقط تونستم بگم نمی خوام ببینم این سریالو چون لبهای روث ویلسون خیلی باریکِ و من آدمی م که لبهای پُر دوست دارم!!!!


و حالا من اینجامُ پسورد اکانتش و لیست بلندبالای فیلمای فرانسوی و ایتالیاییِ ده های شصت و هفتاد و هشتاد! با دانلود "Hiroshima, Mon Amour" شروع کردم: )




+وقتایی هست ک میفهمی : پول خوب،جنسِ خوب   حرفِ مفتِ! و اون زمانیِ ک شامپوی 250 هزارتومنیِ بابات رو استفاده می کنی و بعد چند ساعت اونقدر پوست سرت می خاره ک دلت میخواد بجای چنگ زدنا با این ناخونای ب قول مامان پنجه کلاغی،سرُ بکوبیش ب دیوار و مغز بپاشه بیرون و خلاص:||