بعد دو سال و نیم دوری از حرف زدن با غریبه ها همون دلیلی که اولین بار کشوندم به چترومای انگلیسی منو برد اون سمت. ب محض ورود تمام حسِ نفرت انگیز اون سال ها یهو سمتم سرازیر شد. اسم های تهوع آور..

گفتم ماری نیاز داری به اینکار،نیاز داری از زبانت استفاده کنی، نیاز داری ریئکشنت رو تقویت کنی، نیاز داری فلوئنسیت رو برگردونی.. با اسم damn it رفتم تو و بنگ..

you have 37 new messages

و حالا اسم هاشون:

bigck4curvy که همون مودبانه ی اینِ طرف راستیده و دنبال یه کروی در حد کیم کارداشیان می گرده ک دستی رو بخوابونه

Cum-minyou ک دیگه لازم ب توضیح نیست واضح و گویا ست

Da-dy4u

grl-nxt door

و ..

با بیست نفری که حرف زدم همشون یه جمله گفتن: you are funny and a nice person.hope you were horny,too

!! و من شدم تنها کسی ک هورنی نیست و مجبوره بگه فقط می خواد یه کانورسیشن نرمال داشته باشه!اسکایپ و کیک نمیخواد، که لخت نیست، که تمایل نداره ببینه مال کی بزرگتر و سفت ترِ، که سایز نمیده، که اگه میتونست همشونو به گلوله میب ست که بتونن سینه ی قبرستون طول فلان چیزشونو سانت بزنن.

گریه م میگیره تو چت! اینکه طرف عالیه، دوبرابر شوخی های من شوخی می کنه، که میبینم لذت بردنش رو از مکالمه اما آخر سر میرسه به سایز bra ی من! و تلاشش به سمت یافتنِ راهی به سمتِ شلوارمِ.. به چهارتا لِز هم حرف زدم،همشون چقدر متاسف بودن از اینکه انقدر آروم و مودب و شوخم اما تمایلی ب سک س چت ندارم. ساندرا نوشت: چقدر حیف..

کشیدم بیرون اما من این زبان لعنتی رو چکار کنم؟ چکارش کنم؟ چکارش کنممممممم..

با این جماعتِ همیشه هورنی چه کنم؟

با این مردایی که بقول طرف از دیسنت کانورسیشنم لذت میبره اما هی ترند آن تر میشه چی..

دلم می خواد جیغ بکشم. یاد گرفتن هر زبانی تو این جهنمی که انگلیسی حتی زبان دومش نیست یه خریتِ... بیست برابر اونچه بابت یادگرفتن خرج کردم تو تدریس گرفتم اما پول در آوردن ازش آخرین هدفم بود. لذت م پس چی؟



Oh Christian,I`m doing my best.